Bezpečnostní politika ISMS
Vedení společnosti SOFTLINK s. r. o. (dále jen společnost) přikládá velký význam zabezpečení informací, které jsou mu svěřeny do péče a se kterými zachází. Vnímá ochranu informací svých i informací svých klientů jako ucelenou a řízenou soustavu vyvážených opatření, jejichž cílem je přiměřeně chránit všechna důležitá aktiva. Prioritní je zejména ochrana osobních dat klientů zákazníků zpracovávaných společností z hlediska zákona na ochranu osobních údajů.
Základním úkolem je zajištění dostupnosti, integrity a důvěrnosti dat. Pro ochranu svých i svěřených informací společnost vybudovala, udržuje a rozvíjí systém řízení bezpečnosti informací ve smyslu ČSN ISO/IEC 27001:2023. Systém řízení bezpečnosti informací vychází z cílů bezpečnosti informací a dále z určených a ohodnocených rizik.
Systém dále zahrnuje určení povinností a odpovědností spolu s vytvořením a dodržováním zdokumentovaných bezpečnostních zásad a postupů. Systém současně stanovuje rozsah kritérií hodnocení rizik a zahrnuje kontroly dodržování stanovených pravidel, definici zákonných, regulatorních a smluvních požadavků, vzdělávání pracovníků a postupy pro reakci na bezpečnostní incidenty.
Společnost se zavazuje na základě analýzy rizik plnit bezpečnostní opatření, v prioritách daných plánem zvládání rizik, a bezpečnostníchpožadavků v následujících oblastech:
- Organizační bezpečnost, která definuje odpovědnosti a rozsah systému řízení bezpečnosti.
- Bezpečnost lidských zdrojů, jejímž cílem je, aby se s důvěrnými informacemi seznamoval pouze pracovník k tomu určený, byl náležitě vybrán a svých povinností si byl vědom.
- Klasifikace a řízení aktiv určující způsob identifikace a ohodnocení aktiv, způsob klasifikace informací a způsob zacházení s nimi. Oblast postihuje i samotnou „Analýzu rizik“, včetně stanovení její struktury a kritérií hodnocení.
- Řízení přístupu, které definuje ochranu a kontrolu přístupu k informacím, službám a procesům.
- Kryptografie k ochraně důvěrnosti, autentičnosti a integrity informací.
- Fyzická bezpečnost a bezpečnost prostředí předcházející neautorizovanému přístupu, poškození, znehodnocení, zničení či jiným zásahům do informací a do prostor, ve kterých se nacházejí zařízení.
- Bezpečnost provozu, které stanovuje postupy pro řádný a bezpečný provoz prostředků pro zpracování informací a služeb s tím souvisejících.
- Bezpečnost komunikací s cílem zajistit jejich ochranu a bezpečnost při vzniku, uchování i přenosu v rámci a mimo společnost.
- Akvizice, vývoj a údržba systémů, které definuje bezpečnostní pravidla vývoje a údržby systémů od fáze návrhu, vývoje, testování až po vlastní provoz a údržbu.
- Dodavatelské vztahy je třeba řídit také z hlediska dohodnuté úrovně bezpečnosti informací a dodávek služeb, týkajících se systému bezpečnosti informací.
- Řízení incidentů bezpečnosti, které stanovuje postupy reakce na poruchy pravidel, bezpečnosti a odolnosti systému ISMS.
- Řízení kontinuity činností organizace, které stanovují rámec prevence a reakce na krizové situace formou plnění plánů kontinuity.
- Zajištění souladu s požadavky, která rozpracovává konkrétní postupy v oblasti zajištění shody přijímaných opatření s legislativou a bezpečnostními technologickými požadavky.
Management společnosti trvale zajišťuje, že politika bezpečnosti informací:
- Odpovídá záměrům společnosti,
- Zahrnuje závazek k plnění požadavků a k neustálému zlepšování efektivnosti systému,
- Poskytuje rámec pro stanovení a přezkoumání bezpečnostních cílů,
- Je trvale přístupná a je sdělována a pochopena v organizaci při školeních zaměstnanců,
- Je pravidelně přezkoumávána z hlediska kontinuity vhodnosti formou „Přezkoumání vedení“ společně se systémem řízení kvality.
Ředitel společnosti: Ing. Hynek Černý V Kralupech nad Vltavou dne: 20.4.2024
O nás
Společnost
Společnost SOFTLINK byla založena v roce 1993, má tedy za sebou více než 30 let úspěšného působení, a to napříč všemi zákaznickými segmenty od distributorů energií, státní správy, velkých obchodních a průmyslových společností, až po bytová družstva. Společnost se od svého vzniku zabývá vývojem, výrobou a provozem radiových technologií a dnes je s více než 100 000 odečítaných měřidel leadrem na trhu on-line monitoringu energií a chytrých IoT řešení.
Současnost
V posledních deseti letech se společnost zabývá oblastí Smart Meetering a IoT (Internet věcí), kde uplatňuje svoje know-how v oblasti rádiových sítí, vývoje HW i SW. Naším primárním řešením je on-line monitoring energií (elektřina, plyn, voda, teplo) a to od vývoje modulů pro měření až po zákaznický monitorovací software. Celé řešení je vyvíjeno a provozováno našimi vlastními zaměstnanci, což nám dává velkou flexibilitu ve vztahu ke specifickým požadavkům našich zákazníků a partnerů.
Zázemí
Silné kapitálové zázemím skupiny Quantcom, jejímž dceřinou společností se v roce 2023 Softlink stal a více než 100 000 měřených bodů nás dělá leadrem trhu v České republice. Naše řešení najdete i v ostatních státech EU, prostřednictvím sítě našich partnerů.
Vedení společnosti
Jednatelé:
Zdeněk Sivek, Ivo Stach
Ředitel společnosti:
Hynek Černý
Provozní ředitel:
Petr Navrátilík
Ředitel vývoje:
Petr Volný
Ředitel výroby:
Adam Wich
Produktový ředitel:
Jan Vlček
Obchodní ředitel:
Miloslav Felkl
Know – how
Dobře víme, co děláme. Máme odborné znalosti a dovednosti, jsme jedineční a nezávislí. Nejvíce si ceníme naše interního teamu odborníků, který je stabilní, a tak umožňuje zajištění vývoje a následné excelentní zákaznické péče napříč všemi zákaznickými segmenty. Zaměstnanci Softlink ochotně poradí se stávající službou, navrhnou a zajistí optimální řešení dle individuálních požadavků zákazníka.
Kontakt
Centrála společnosti
Softlink s.r.o.,
Tomkova 409
278 01 Kralupy nad Vltavou
Česká republika
tel.: 315 707 111
IČO 27109682
DIČ: CZ27109682
Městský soud v Praze oddíl C, vložka č.96937
Pobočka Praha
Křižíkova 36a/237
186 00 Praha 8 Karlín
Kontaktujte nás
(obchodní dotazy a vaše poptávky)
(zasílání faktur)
(dotazy na zákaznickou podporu)
Kariéra
- Položka 1:
BRIGÁDA V LOGISTICKÉM ODDĚLENÍ
Společnost SOFTLINK, leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení (IoT), výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní a radiové sítě, hledá do svého teamu parťáka, který bude provádět jednoduché diagnostiky a opravy komunikačních zařízení.
Do týmu hledáme kandidáta na DPP/DPČ nebo OSVČ (tato práce se dá vykonávat i při studiu, ideálně pro studenta elektrotechnického oboru). Výhodou, nikoliv podmínkou, je zkušenost práce s elektrotechnikou.
Nabízíme možnost práce z domova dle možností a potřeby, flexibilní pracovní doba (předpoklad je 2-6 hodin/ den; i nepravidelně, vše dle dohody), ohodnocení od 200 Kč/hod (dle zkušeností a předchozí praxe), karierní růst.
Forma pracovního vztahu: DPP / DPČ / OSVČ.
POPIS POZICE
- opravy komunikačních zařízení (manuální práce, pájení)
- jednoduché diagnostiky
PROFIL KANDIDÁTA
- absolventi nebo studenti elektrotechnických oborů
- nadšence do elektrotechniky
- pečlivost
- samostatnou činnost
- chuť učit se novým znalostem a dovednostem
NABÍZÍME
- příjemné pracovní prostředí
- ochotný pracovní kolektiv
- občerstvení na pracovišti
- Položka 2:
NETWORK INFRASTRUCTURE MANAGER
SOFTLINK, leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení, výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní, radiové a IP sítě.
Hledá do svého teamu vedoucího síťové infrastruktury. Vaším úkolem bude starost o síťové prvky, dohled, vzdálená diagnostika, analýza problémů, servisní činnost u zákazníků, komunikace se zákazníky a příprava konfigurace síťových prvků. Kancelář v Praze-Karlíně, nebo Kralupech nad Vltavou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- pokročilá znalost a praxe v oblasti datových sítí
- zkušenost s technologiemi Cisco, nebo Juniper, případně Mikrotik
- praxe v prostředí Linux
- schopnost vedení malého teamu
- pečlivost, samostatnost, odpovědnost
- dobré komunikační vlastnosti
- ŘP skupiny B
Co vám můžeme nabídnout
- hrubá mzda 55 000-70 000 Kč/ měsíc
- zázemí finančně silné a stabilní společnosti
- práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- možnost pracovního růstu
- flexibilní pracovní dobu
- přenosný počítač
- služební mobilní telefon i k soukromým účelům
- školení na náklady společnosti
- 3 dny zdravotního volna
- 25 dní dovolené
- multisport karta
- stravenky
- další zajímavé firemní benefity
Obor
- návrh síťových řešení
- IS/IT: Správa systémů a HW
- technika a vývoj
- telekomunikace, měření
Místo pracoviště
- Praha Karlín nebo Kralupy nad Vltavou
Požadované vzdělání
- vysokoškolské nebo středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
- Český jazyk-výborný
- Anglický jazyk- B2
Typ úvazku
- práce na hlavní pracovní poměr
- na dobu neurčitou
- Položka 3:
MANAGER REALIZACE ZAKÁZEK
firma Softlink je stabilní českou technologickou společností se sídlem v Kralupech nad Vltavou. Na trhu působí již od roku 2003 a od roku 2022 je součástí skupiny Quantcom. Svou činnost zaměřuje na:
- dodávky řešení a aplikací (CEM) pro sběr dat z měřidel s automatizovaným rozúčtováním nákladů a přímou podporou lokálních distribučních sítí, podpora energetického managementu, SCADA.
- vlastní vývoj a výrobu radiových modemů v pásmech 169 a 868 MHz, SIGFOX, NB IoT , Wireless M-Bus, LoraWan, které jsou technologie IoT.
Našimi zákazníky jsou logistická centra, obchodní centra, vodárenské společnosti, obce, města, kraje, provozovatele lokálních distribučních soustav (LDS) a bytové domy.
Pro řešení zakázek hledáme posilu pro organizaci zakázek našeho instalačního a servisního teamu včetně našich partnerů.
Manažer zakázek zodpovídá za přípravu a realizaci zakázek na instalaci dálkových odečtů měřidel energií a médií, výměny a případná doplnění měřidel, koordinaci techniků i našich partnerů až po předání zakázek.
POPIS POZICE
- koordinace instalací a uvedení do provozu
- interní zajištění materiálu, logistika a organizace při instalaci
- řízení subdodavatelů a partnerů
- příprava instalační dokumentace
- administrativní činnost
- dohled nad kvalitou a dodržování postupů realizace
- evidence o průběhu a stavu projektů
PROFIL KANDIDÁTA
- VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru a min. 3 leté zkušeností s řízením/ realizací zakázek v oboru MaR, energetice, slaboproudých rozvodech, nebo Facility managementu
- Vyhláška 50/1978, par. 7 (nebo dle adekvátní úpravy v roce 2022) – lze dodělat
- aktivní přístup k práci, technické myšlení, dobré komunikační schopnosti samostatnost, spolehlivost
- znalost práce s PC
- AJ – středně pokročilý
- řidičský průkaz skupiny B
NABÍZÍME
- hrubá nástupní mzda 45 000 – 50 000 Kč
- zázemí finančně silné a stabilní společnosti
- práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- možnost pracovního růstu
- flexibilní pracovní dobu
- zaučení od zkušených kolegů
- přenosný počítač
- služební mobilní telefon i k soukromým účelům
- stravenky
- školení na náklady společnosti
- 3 dny zdravotního volna
- 25 dní dovolené
Rosteme, hledáme profesionály do rozličných oblastí. Pošlete nám vaše CV na adresu: