Rosteme, hledáme profesionály do rozličných oblastí. Pošlete nám vaše CV na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • Položka 1:

    BRIGÁDA V LOGISTICKÉM ODDĚLENÍ

    Společnost SOFTLINK, leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení (IoT), výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní a radiové sítě, hledá do svého teamu parťáka, který bude provádět jednoduché diagnostiky a opravy komunikačních zařízení.
    Do týmu hledáme kandidáta na DPP/DPČ nebo OSVČ (tato práce se dá vykonávat i při studiu, ideálně pro studenta elektrotechnického oboru). Výhodou, nikoliv podmínkou, je zkušenost práce s elektrotechnikou.
    Nabízíme možnost práce (i z domova) dle možností a potřeby, flexibilní pracovní doba (předpoklad je 2-6 hodin/ den; i nepravidelně, vše dle dohody), Forma pracovního vztahu: DPP / DPČ / OSVČ. POPIS POZICE

    • opravy komunikačních zařízení (manuální práce, pájení)
    • jednoduché diagnostiky

    PROFIL KANDIDÁTA

    • vhodné pro zručného člověka se vztahem k elektrotechnice
    • požadujeme pečlivost a samostatnost
    • nebát se získat nové znalosti a zkušenosti

    NABÍZÍME

    • příjemné pracovní prostředí
    • ochotný pracovní kolektiv
    • občerstvení na pracovišti

    životopis zašlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • Položka 2:

    NETWORK INFRASTRUCTURE MANAGER

    SOFTLINK, leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení, výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní, radiové a IP sítě.

    Hledá do svého teamu vedoucího síťové infrastruktury. Vaším úkolem bude starost o síťové prvky, dohled, vzdálená diagnostika, analýza problémů, servisní činnost u zákazníků, komunikace se zákazníky a příprava konfigurace síťových prvků. Kancelář v Praze-Karlíně, nebo  Kralupech nad Vltavou.

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

    • pokročilá znalost a praxe v oblasti datových sítí
    • zkušenost s technologiemi Cisco, nebo Juniper, případně Mikrotik
    • praxe v prostředí Linux
    • schopnost vedení malého teamu
    • pečlivost, samostatnost, odpovědnost
    • dobré komunikační vlastnosti
    • ŘP skupiny B

    Co vám můžeme nabídnout

    • hrubá mzda 55 000-75 000 Kč/ měsíc
    • zázemí finančně silné a stabilní společnosti
    • práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
    • možnost pracovního růstu
    • flexibilní pracovní dobu
    • přenosný počítač
    • služební mobilní telefon i k soukromým účelům
    • školení na náklady společnosti
    • 3 dny zdravotního volna
    • 25 dní dovolené
    • multisport karta
    • stravenky
    • další zajímavé firemní benefity

    Obor  

    • návrh síťových řešení
    • IS/IT: Správa systémů a HW
    • technika a vývoj
    • telekomunikace, měření

    Místo pracoviště

    • Praha Karlín nebo Kralupy nad Vltavou

    Požadované vzdělání

    • vysokoškolské nebo středoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    • Český jazyk-výborný
    • Anglický jazyk- B2

    Typ úvazku

    • práce na hlavní pracovní poměr
    • na dobu neurčitou
  • Položka 3:

    MANAGER REALIZACE ZAKÁZEK

    firma Softlink je stabilní českou technologickou společností se sídlem v Kralupech nad Vltavou. Na trhu působí již od roku 2003 a od roku 2022 je součástí skupiny Quantcom. Svou činnost zaměřuje na:

    • dodávky řešení a aplikací (CEM) pro sběr dat z měřidel s automatizovaným rozúčtováním nákladů a přímou podporou lokálních distribučních sítí, podpora energetického managementu, SCADA.
    • vlastní vývoj a výrobu radiových modemů v pásmech 169 a 868 MHz, SIGFOX, NB IoT , Wireless M-Bus, LoraWan, které jsou technologie IoT.

    Našimi zákazníky jsou logistická centra, obchodní centra, vodárenské společnosti, obce, města, kraje, provozovatele lokálních distribučních soustav (LDS) a bytové domy.

    Pro řešení zakázek hledáme posilu pro organizaci zakázek našeho instalačního a servisního teamu včetně našich partnerů.

    Manažer zakázek zodpovídá za přípravu a realizaci zakázek na instalaci dálkových odečtů měřidel energií a médií, výměny a případná doplnění měřidel, koordinaci techniků i našich partnerů až po předání zakázek.

    POPIS POZICE

    • koordinace instalací a uvedení do provozu
    • interní zajištění materiálu, logistika a organizace při instalaci
    • řízení subdodavatelů a partnerů
    • příprava instalační dokumentace
    • administrativní činnost
    • dohled nad kvalitou a dodržování postupů realizace
    • evidence o průběhu a stavu projektů

    PROFIL KANDIDÁTA

    • VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru a min. 3 leté zkušeností s řízením/ realizací zakázek v oboru MaR, energetice, slaboproudých rozvodech, nebo Facility managementu
    • Vyhláška 50/1978, par. 7 (nebo dle adekvátní úpravy v roce 2022) – lze dodělat
    • aktivní přístup k práci, technické myšlení, dobré komunikační schopnosti samostatnost, spolehlivost
    • znalost práce s PC
    • AJ – středně pokročilý
    • řidičský průkaz skupiny B

    NABÍZÍME

    •  hrubá nástupní mzda 45 000 – 50 000 Kč 
    • zázemí finančně silné a stabilní společnosti
    • práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
    • možnost pracovního růstu
    • flexibilní pracovní dobu
    • zaučení od zkušených kolegů
    • přenosný počítač
    • služební mobilní telefon i k soukromým účelům
    • stravenky
    • školení na náklady společnosti
    • 3 dny zdravotního volna
    • 25 dní dovolené

Naše služby využívají:

  • Bytové domy
    bytové domy
  • Bytové domy
    logistické parky
  • Distributoři energií
    distributoři energií
  • Bytové domy
    obchodní centra
  • Školy
    školy
  • Vodárny
    vodárenské společnosti
  • Nemocnice
    nemocnice
  • Lokální distribuční soustavy
    lokální distribuční soustavy
  • Průmyslové areály
    průmyslové areály